niedziela, 30 listopada 2014

Prologue ~ „Jesteś już dorosła!”

             Ludzie lubią komplikować sobie życie, jakby już samo w sobie nie było                                                          wystarczająco skomplikowane.
                                                                             ~Carlos Ruiz Zafón

   Czy żyjemy po to by umrzeć? Czy nasze cele i marzenia mają jakikolwiek sens? Tego nie wiem, bo jestem tylko człowiekiem. A raczej wyrzutkiem społeczeństwa, który nie ma już dla kogo żyć. 
     Wielu ludzi widząc mnie na ulicy pewnie wyobraża sobie dziewczynę, która rozwiązuje swoje problemy poprzez okaleczanie się, a powód do popełnienia samobójstwa widzi na każdym kroku. Cóż... nikt z nich nie ma racji. Może i jestem sama, nie mam celów i marzeń, ale jestem silna. Dziwnym trafem poradziłam sobie z nałogami i znalazłam mieszkanie, jeśli tak można je nazwać. Ale czy tak było od początku? 
    Kiedyś wiecznie rozpieszczana przez rodziców córeczka, a teraz... była narkomanka i dwudziestolatka bez grosza w kieszeni. Wszyscy mówili mi, że gdyby nie tamte wydarzenia byłabym teraz na najdroższych studiach w Europie, miałabym ogromny dom i nie martwiła się o nic. W końcu pieniędzy nigdy nam nie brakowało. Mama- właścicielka sławnej na cały świat agencji modelingowej, tata- doświadczony architekt zarabiający fortunę za jeden projekt. Nie żałuję. W końcu wpadłam w złe towarzystwo. Wpadłam w nałogi. Kiedy rodzice dowiedzieli się o moim nie małym postępku natychmiast wyrzucili mnie z domu, usprawiedliwiając się słowami: „Jesteś już dorosła! Czas żebyś sama się utrzymywała.” Dobrze wiedziałam, że nie chodziło im tylko o to. Gdyby ktoś dowiedział się, że córka takich sław jest narkomanką ich kariera byłaby skreślona. Zawsze myśleli o kasie. Z gazet wyczytałam, że nie chcą wypowiadać się na mój temat. Wspaniale! Odejście od nich to była najlepsza decyzja w moim życiu. Udowodnię wszystkim, że można żyć w samotności. Jestem niezależna... Wolna od wszystkich...


_________________________________________________
A więc jest prolog. Nie wyszedł dokładnie taki jak chciałam, ale chyba nie jest koszmarny... (mam nadzieję). Jeśli Wam się spodoba proszę zostawcie swoją opinię w komentarzu. :)
 



7 komentarzy:

  1. Bardzo dobry prolog!
    Opowiada historię bohaterki, przedstawia ją. Jak dla mnie super. Cieszę się, że to nie jest opowiadanie o biednej dziewczynie, która z powodu bezsilności się tnie. Bardzo podoba mi się ta koncepcja, że ona się nie poddaje. Że idzie z podniesioną głową na przód. Że jest silna.
    Może się czegoś nauczę od niej :)

    Czekam na rozdział 1! Dziękuję za komentarz u mnie. To naprawdę wiele dla mnie znaczy ♥
    Twoja Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz! Cieszę się, ze Ci się podoba i właśnie o to mi chodziło. Chcę stworzyć coś innego i nie pisać tego co wszyscy :)
      I nie ma za co, serio! Kocham RH! ;*

      Usuń
  2. SUPEEEEEER pomysł na pewno będę czytać!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Haha kochana ;*
      #SPAMFOREVER
      (wystarczyłby jeden komentarz serio heh <3)

      Usuń

Orbitka Szablonovo