sobota, 1 listopada 2014

Przywitanie

Hej Wam! Chciałabym Was przywitać na moim drugim już blogu. Będę tu pisać opowiadanie o One Direction, które mam nadzieję się Wam spodoba :)

Dlaczego założyłam drugiego bloga?
Cóż... tamtego jeszcze nie skończyłam, ale nie chcę być kolejną osobą, która bez powodu zawiesza bloga. Kocham tamto opowiadanie i zamierzam je skończyć tylko po prostu będę się tam rzadziej pojawiać.
Założyłam drugiego bloga, ponieważ chciałam... zacząć od początku? Chciałam stworzyć nową, zupełnie inną historię, której pisanie coś wniesie do mojego życia i sprawdzi mnie samą.

To może coś o mnie?
A więc w moim opisie jest o mnie kilka słów, ale chcę się oficjalnie przedstawić.
Mam na imię Ola. Pochodzę z pomorza. Mam 13 lat i chodzę do 1 gimnazjum. Uwielbiam pisać i czytać opowiadania o 1D. W wolnym czasie projektuję wnętrza, ponieważ w przyszłości chcę zostać architektem lub dekoratorem wnętrz. Gram na gitarze i zamierzam nauczyć się gry na pianinie lub fortepianie.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się to co będę tu pisać i ocenicie moją pracę. :)

PS Wiem, że wygląd bloga nie przyciąga zbytnio uwagi, ale już niedługo znajdzie się tu szablon i nagłówek, który mam nadzieję, że również Wam się spodoba. Miłego wieczoru! <3

6 komentarzy:

  1. Cudne:D już nie mg sie doczekać kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej ;* Jeeej nowy blog nie mogę się doczekać prologu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nom. Super. Prolog za ile tu będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prolog pojawi się dzisiaj wieczorem lub jutro :)

      Usuń
  4. wow ale świetne

    OdpowiedzUsuń

Orbitka Szablonovo